Amanda

Friday

Publicerad 2009-02-06 14:17:12 i Allmänt,

Skolan var okej , helt normal . Finska provet gick okej ..

Ikväll blir det antagligen fest . Om jag får skjuts , har lust och orkar . Återstår att see :) Antingen skärhalla eller kelmu , någon som ska dit ?

Haha , idag i matsalen , dagens roligaste : Vi alla sitter och äter i lugn och ro . Mitt i allt tar Sarah upp sin kniv och håller upp den ovanför golvet och säger :
-Applåderar ni om jag tappar kniven på golvet ?
Trogna vänner som är lovade vi det , och så tappade hon den. Så började vi ju då förstås att applådera (en tradition i vår skola som lärarna håller på att ta död på , synd! ) och så plötsligt applåderade hela matsalen . Sarah blev röd som en tomat (av skratt antar jag) och vi andra i bordet storknade nästan av skratt . Haha , roligt var det ! :D

Men nu ska jag börja byta om , träning om 1 h och 15 minuter så . Ska va klar tillräckligt i förväg .

Ha en bra fredag alla ! :)


Mandy

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2009-02-06 14:27:19

ja jag är ju ganska bra på att tigga uppmärksamhet om vi säger så heh ;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela