Amanda

Fredagen den 13

Publicerad 2009-02-13 14:00:01 i Allmänt,

Otursdag idag då , men för mej har det gått riktigt bra .

Jag t.o.m. somnade om i morse när jag hade väckarklockan att ringa, men vaknade 15 minuter senare. Tur hade jag där ! + att jag ännu till lade på mej ett par riktigt tunna svarta strumpbyor, och för att inte få hål i dem måste man ha tur (eller skicklighet ) , men jag tror det var tur, eftersom de var hela ännu när jag åkte iväg till skolan.

Idag hade vi vänfest/bal i skolan .
Alla klasser började i var sitt klassrum , och vi började med prov . SUCK ! Vissa frågor saker hade jag inte riktigt läst på . Med tanke på att jag somnade igår när jag sku läsa, så gick det helt bra nog .
Kl. 9 sku alla klasser gå in i gy-salen , där vissa sjöng och diplom delades ut . Men jag tror vängubben har sett att jag kanske inte varit den snällaste i år , så jag fick inget (;
Efter att det var klart, 10 tiden , fanns det fler olika möjligheter på saker att göra . T.ex. se på film , baka , laga vänkort, dansa o.s.v. Jag, Susku och Lina gick och "bakade" . Det fanns klara kakbotten så det var bara att designa sin egen bakelse . Jag och Susku lagade varsitt hjärta , gjort av chokladrulltårsbotten , och lade grädde och hjärtströssel på . Riktigt söta bakverk ! :) Och sen så dansade vi en helt del . Dansade t.o.m. en tryckare (A) Man fick lite lågstadiedisco känsla där , eftersom nästan ingen dansade . Riktigt roligt var det ! :)

Kom just hem , har nu sytt in ett par svarta jeans och sydde lite på Jossans födelsedagspresent (A) .

Och ikväll är det ju då att fara och se på gamlas dans . Min bror är med där , så det är nog nästan obligatoriskt för mej . Men riktigt roligt ska det bli att fara och se på alla gossar som ser ut som pingviner och alla flickor som har härliga klänningar !

Jag fotade också lite idag, men bilderna kommer i ett senare tillfälle. Vill inte gräva i min väska efter kameran eftersom att jag lite fixade på mitt nagellack just .

Men nu kanske äta något? Hejs !


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela