Amanda

Fastlagstisdag

Publicerad 2009-02-24 17:54:57 i Allmänt,

Firades med en bulle i skolan och en kaffe på café med Susku .

Skolan som vanligt , förutom att jag och Sarah var fåniga som vanligt . Efter till Café Madicken med Suusku och satt där ca1 h. Sen hem med buss och var hemma ca 1600.

Här hemma har jag kollat tv , fotat och ätit , hälosamt ! Äter faktiskt nu också en god tortilla med malet kött , gurka och banan , m u m s ! Ska snart laga mej iväg till fotbollsmöte som börjar 1930, och före det via pappa .

Dethär med tortilla och banan är en vana jag fått av Sarah och Emma tror jag . Före man smakat tycker de flesta att det låter jäkligt äckligt . Men när man väl smakat är det värt det . Sooo good !


Dagens -



Jag fixade till ett riktigt konstigt sken ;)



Kommer mer , mamma stressar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela