Amanda

..

Publicerad 2009-02-21 13:58:46 i Allmänt,

Nu börjar sportlovet närma sej sitt slut , vilket är heemskt ! Sku vilja ha sportlov i åtminstone 3 veckor . Men det har varit härligt hittills, så kanske jag klarar mej . 

Igår var jag ju då till Meriteijo med Susku , och så var Tobias, Matte, Zacce och Theo också där , roliigt :)

Väl hemma efter det duschade jag , fixade mej och åt. När jag var klar for jag och Susku , sällan jag vet ;) till Tobias och kollade film , lyssnade på musik och tog det bara lugnt .

Vi var hemma runt 0000 , då kollade jag måndagens avsnitt av DWH , som jag missade pga träningen . Somnade runt 0230 och sov tills 1300 (A) haha , en lång och skön natt med mysiga drömmar ^, (som jag aaldrig kommer att berätta ) . Hih .


Dagens planer är att fara och se på natturneringen , som börjar om någon timme. Och så kom Jossan hem idag , så det blir riktigt roligt ! :)




Nya chinos



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela