Amanda

En semester

Publicerad 2009-02-04 21:41:19 i Allmänt,

Precis vad jag behöver ! Sku vara perfekt för mej att komma bort från ekenäs en vecka eller två . Är ganska trött på stället , + att jag är ganska slutkörd med allt, sover inte tillräckligt och tränar väl lite för mycket . Men när jag tränar har jag något att göra, och börjar inte tänka på en massa tråkiga saker som annars ofta ploppar upp i mitt huvud .

Men semester sku vara bra ! Antingen till något varmt land i Asien . Alla säger ju att Thailand är så fint , men Indien eller något sådant land sku ju också vara intressant .
Och sen så äälskar jag bara storstäder ! Älskar att känna stadskärnans puls och att det händer så mycket hela tiden! Aldrig stilla och alttid finns det något att göra där . Så mina 2 andra mest önskade resemål är New York och Tokyo. Sku vara intressant på så olika sätt . New York har man hört så mycket om , sett så mycket från i TV och andra bilder .
Och så Tokyo, min hissalärare , (som nu är mammaledig) har bott i Japan och hon berättade ganska mycket om det . Och det var jätte intressant! Det mesta har något med elektronik att göra, t.o.m. spolar man på toaletten med fjärrkontroll där, + att det spelas musik på toaletterna . Ganska fascinerande !


TOKYO

Men nejnu ska jag hitta på något mer viktigt, hur sku det vara med att läsa på biollan jag inte kan ren ? Myckebraa ..


Mandy

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-05 18:17:33

haha, har varit till tokyo (;

wcna var übercoola :D

Postat av: Mandy

Publicerad 2009-02-05 19:36:13

Oj ! Du får gärna berätta mer om det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela