Amanda

Bestämt !

Publicerad 2009-02-23 16:28:55 i Allmänt,

Jag ska nu spara 128 € tills jag får köpa nästa saker, som är mina hääääärliga Fredperry skor jag har på bild lite neråt , och så Adidas tröjan . Gud vad jag kommer bli snygg ;)

Ligger nu i min säng. Överväger att läsa kemi , men det kan bra vara att jag bara kollar House istället  . Lite lat är jag idag, och trött !

Usch vad jag längtar till våren då man får börja gå med vårkläder! Okej , klart det är mysigt och så med snö, men jag har nog fått nog av den , fast den var så efterlängtad . Men jag saknar värmen och bruna ben ..



 
Kanske inte bilden jag är brunast på , men orkar inte söka just nu :)


Mandy

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-02-23 18:13:46

Jag tror nog inte du e den ända som vill det ((; Annars fiin blogg :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela