Amanda

90210

Publicerad 2009-02-22 20:36:20 i Film,




Jäkligt bra serie måste jag säga ! Jag och Jossan kollade den idag på sidereel , en sida var man kan kolla ungefär vilken tv serie man vill .

Jag blev riktigt insatt idag , och så blev jag lite känslig vissa skeden , bara Jossan förstår . Kanske Susku ((;

Nu ska jag snart gå och sova , så jag är pigg i skolan . Har packat alla kassar nu , planerat vad jag ska ha på mej osv. Har gy första timmarna imorgon , och vi ska till sport10 , så på morgonen behöver man ju inte fundera på utseendet , skönt !

Annars är det väl inget speciellt jag har att säga, förutom att jag och Jossan åt massor av CHOKLAD när hon var här, och det var sååå gott ! Och nu mår jag sååå illa , fynej . Kanske lite situps sku lätta på illamåheten :) Kan ju provas .

Godnatt och sov så gott .


Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela