Amanda

12.02

Publicerad 2009-02-12 20:54:51 i Allmänt,

Idaag var jag med i x3m , haha . Själv lyssnade jag inte, för jag ville inte att någon här i huset sku lyssna (;

I morse fick jag åka till skolan med min bror , och när jag kom till skolan , lite sen , och så hörde jag hur abina höll på . Det är ju penkkis dag idag, så de blåste i visselpipor, hade hög musik och skrek . Ganska roligt att höra ! Och många av de jag känner har blivit utsatta idag :D hahaa !

Annars var skoldagen som vanligt . Modda provet gick också helt okej , förutom att det var då abina kom och skrek ABIABIABI , HEYHEYHEY ... Så koncentrationen svek lite , men det gick väl ok .

Efter skolan träffade jag Dani , och vi gick på café och talade om lite allt möjligt . Jag trodde att det var volley träning idag , men tydligen inte. Och sen sku jag och Jossan till Sport10 till gymmet, men hon for hem efter skolan efter kläder, och sku komma till stan först till kl 1700 . Så jag for hem med buss 1530 , och sku in till stan igen senare , men vi fick ingen skjuts så det blev hemmaträning för min del . Lade på lite bra musik , dansade lite först så jag blev varm , och sen muskelträning.

Annars har jag också sovit idag , har ingen aning om hur länge. Kollade inte klockan såå . Men skönt var det . Imorgon har jag hälsokunskapsprov, och sen är det vänfest i skolan .

Jag ska ha en svart klänning , svarta tunna strumpbyxor och mina fina "spetsskor" . Jag är nog riktigt nöjd !


Men nu ska jag lacka mina tånaglar röda och sen sova (; Godnatt !



Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela