Amanda

Soon!

Publicerad 2009-12-23 22:10:36 i Dagbok,

Ojoj hörrni ! Snart är det ju jul.. Om ganska precis 1 timme och 18 minuter kan man säga : idag är det julafton. Någon annan som inte alls har fått julkänsla ännu? Det känns inte alls så för mig. Okej , lite känsla fick jag nog när jag satte och klämde på paketen under granen, det hör ju till, right?

Idag har jag annars varit på jobb, svettat på zumba (zumpa Susku ;> ) och druckit glögg och fått julklappar med the fantastic four, hihi. Riktigt bra dag helt enkelt. Dessutom var det skönt att komma ut ur huset och fara på jobb eftersom mor min är tokig med alla julförberedelser. Eftersom att det första jag hörde i morse var :
-MANDAAA ! Ut och skotta snö, NU! , så kom jag fram till att jobb passade bra idag. Dessutom hade vi en liten mysig julfest där efter, och vi fick alla varsin julklapp, vilket faktiskt fick mej på jättebra humör, jag hade inte alls väntat mej något.

Men nu pladdrar jag på om saker som inte alls är intressanta, det är bara skönt att skriva av sej idag, och idag är en sån dag . Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela