Amanda

Proppmätt&propptrött

Publicerad 2009-12-27 01:10:03 i Bilder,

Så känner jag mej nu. Har varit till min moster som bor i Åbo idag för att äta ännu en julmiddag. Min kusin, hennes barn och man som kommit från Sverige nu över julhelgen var också där, och oj vad barnen är söta ! Jag har inte sett dem på flera år, så den yngsta var en riktigt liten bebis senast när jag såg henne. Och nu är jag påriktigt sprickfärdig.

Annars är jag på landet nu. Jag och min bror kom hit efter Åbo, och nu har vi fått en hel del julklappar till. Jag har t.ex. fått min efterlängtade Diorshow mascara, 3 nomination bitar , en datorväska, underkläder och lite annat smått och gott.

Gårdagskvällen/natten/morgonen blev lång. Vi höll på så länge så att jag först gick och sova runt 7 i morse. Och så vaknade jag 11 , vilket betyder att jag fick sisådär 4 timmars sömn inatt. Så småningom somnar jag nog här framför datorn så kanske jag borde sluta. Men vad jag kan säga är att jag hade en riktigt bra kväll igår ! Jag hade lite förväntningar som inte gick i uppfyllelse, men kanske nån annan gång, förhoppningsvis. Fniss* , som Susku brukar skriva (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela