Amanda

Påminne!

Publicerad 2009-12-22 21:21:41 i Dagbok,

Äntligen fick jag fara och åka bräde idag, och det var härligt! Jag , Evelina och Wilma var till Påminne, ett skidcenter här nära, och jag fick en så bra känsla inom mej direkt då jag fick bindningarna fastspända. På sportlovet ska vi ju till Idrefjäll och åka, så det kommer att bli awesome!

Du som undrade över dansfilmen, så jag lägger upp den hit så snabbt jag fått den . Dansen är mer skämtsam än sådär "snygg" , men enligt mej är den riktigt underhållande. Tack för den fina kommentaren (:

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-22 21:42:39

varsågod! jag e mimmi och kaspers kusin :)

Postat av: Janscii.

Publicerad 2009-12-23 17:17:45

Ja vill o si dansen! Hann int si så mycky fö ja fick nervstärv på Sandras kamera som int ville göra så om ja ville ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela