Amanda

Onsdag

Publicerad 2009-12-16 21:49:15 i Dagbok,

Så jäkla skönt ! Nu är sista "vanliga" skoldagen över innan jullovet. Imorgon har vi nämligen julfest och på fredag är det julkyrka och sen smäller det ju!

Jag har hunnit med en hel massa idag. Varit till både min farmor och min mormor och varit och simma. Det var jätteskönt att vara och simma efter en så lång tid sen sist. Dessutom köpte jag ju 10 gångerskort så det ska bli regelbundet! Nice ;)


Imorgon ska jag och några flickor dansa till när Mimmi, Alicia och Elin sjunger Beat It. Det blir nog riktigt bra har jag på känn! Jag kan lova att det kommer film på antingen den eller sen Backstreet Boys dansen jag också är med i , eller så kanske båda (;

Kommentarer

Postat av: Josephine

Publicerad 2009-12-17 21:49:49

yhyhhhyhy, ja syns int.. :P hahha! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela