Amanda

Lyckat!

Publicerad 2009-12-24 22:22:08 i Allmänt,

Min julafton har varit riktigt trevlig. Vi har umgåtts och ätit fantastisk julmat så det nästan kom ut genom öronen och annars bara haft det mysigt. Och julklapparna är jag också riktigt nöjd med. Jag tänkte visa er vad jag har fått. En liten parentes som jag kan tillägga är att dessa är de julklapparna som kommit från mammas sida, sen får jag julklapparna från pappas sida när jag träffar dem nu på veckoslutet :)


Skålen + 1 kg och 475 gram choklad. Jag har så det räcker ett år framåt !


En muminmugg som jag fick från jobbet. Jättesöt ju!


4 st sånahär kaffekoppar


En Calvin Klein parfym & en deodorant + ett shampoo


En lykta man hänger från taket, verynaajs ! Tack Ewe <3


2 skitfina halsband ! Tack J, S & L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela