Amanda

Hemma

Publicerad 2009-12-08 20:56:36 i Dagbok,

Idag har jag varit hemma från skolan. I morse när jag vaknade hade jag grym huvudvärk och var sjukt trött. Så jag gick tillbaka och sova.
Andra gången jag vaknade mådde jag ännu sämre, hade nämligen sjukt i armarna och ryggen , plus ännu det jag hade tidigare. Och så har jag dessutom mått lite småilla hela dagen. Men imorgon ska jag nog dra mej iväg till skolan igen. Vi ska ju på besök till gymnasiet så.
Annars har jag, Jossan och Susku smällt i oss lite mindre än ett halvt kilo godis per man och sett på My Sister's Keeper. Så jäkla fin film ! Vi alla låg här och snyftade så att kuddarna (nästan) är dygnsura här i min säng. Men den är mycket sevärd ! Ett filmtips till .
Nu ska jag antingen titta på The Notebook (tack Amanda för tipset) eller på 90210. Kanske det blir lite mer snyftas. Ha en fin kväll alla!

Bild härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela