Amanda

Färdigshoppat för iår då !

Publicerad 2009-12-31 00:01:03 i Dagbok,

Det låter ju rätt så  lustigt. Tänkt att vi nu har inlett den sista dagen på år 2009, skönt eller tråkigt? Skönt skulle jag gå för. Att få en ny fräsch start är alltid skönt. Men nu vill jag inte påpeka att det gågna året varit dåligt, nej! Utan tvärtom , det har varit riktigt bra men man får hoppas på att det kommande året blir ännu bättre bara.

Dagen har jag spenderat med bästa vän Jossan i Helsingfors med shopping, sen hos henne med hennes kille framför TV:n var vi först kollade film och sen en bra ManU match. 5-0 , inte illa killar !

Men nu ska jag äta upp mina flingor och sedan krypa ner under täcket och titta på många avsnitt House innan jag somnar .

Hoppas ni har haft en fin början på sista dagen på detta år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela