Amanda

Backstreet Boys konsert!

Publicerad 2009-12-02 13:43:02 i Dagbok,

Det blir det ju ikväll. Jag är så hemskt taggad att det riktigt spruttar om det. Ska skita i allt annat och bara lyssna på musiken och gråta , för lite måste man ju gråta på en Backstreet Boys konsert. Åtminstone till t.ex. I want it that way, ett måste! Vem vi åker med är ju lite humoristiskt, det blir jag , Ewe, Totte, Matte och Robbe. Tss, ni som känner oss förstår kanske det roliga i saken (;

Nu har jag i alla fall proppat magen full med smörgåsar så jag orkar ikväll , det ska bli grymt ! Ha en fin dag alla, för det ska jag iaf.


Då de ännu såg ut såhär var jag uppöveröronenkär o Nick Carter , hihi ;)

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2009-12-02 16:54:41

haha perfekt sällskap host! x) men ha de så kul! :D

Postat av: Oscar

Publicerad 2012-03-26 12:17:53

Starchy bröst

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela