Amanda

Underbart!

Publicerad 2009-08-06 16:46:55 i Dagbok,

Idag hade jag min sista jobbdag, så jag kom hem med lönen i hand idag. Härlig känsla var det ju! Dessutom kommer jag kanske vakta ungen någån kväll för en liten lön i utbyte , vilket då inte är så jobbigt!

Ikväll blir det träning. Hade ganska klara planer för kvällen , men vet tyvärr inte hur klara de är mer .

Besviken är jag dessutom på vissa personer. Känner sej som en såndärn andrahands mänska. Inte den bästa känslan , att alttid bli vald som andra. Eller så känns det nu..


Blommabilden !

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-06 17:17:16

Ett par! :D fast det var inte harem egentligen.. Du får se snart jag håller på att fixa ett inlägg med lite grejs jag har köpt:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela