Amanda

Snabb igenomgång

Publicerad 2009-08-09 19:51:30 i Bilder,


Snygga servitriser hade de där (; Vici ville tyvärr inte vara med och posera. Min Jossan och jag.


Bästa bilden från gårdagskvällen. Reidar , Victor och Jimmy in action!


Jag och Susku var och kollade fotbollsmatch. EIF's damlag vann 5-3, JAHH!

Efter det gick jag och Susku till stranden , mötte upp tjejerna och solade en stund. Efter en stund blev vi bjudna till en gårdsfest , alla möjliga olika åldrar kan man lätt säga att var blandade! Där hade vi nog inte tänkt att vi skulle end up ikväll ;) Till slut blev jag och S så hungriga så vi pedade hem i full fart , och nu har jag ätit och är för tillfället hur slut som helst efter en 5 timmar lång natt. Houh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela