Amanda

Slött!

Publicerad 2009-08-16 15:09:41 i Bilder,

Usch vad jag är slö . Typisk sängliggar dag idag. Några planer har jag heller inte , bara kanske fortsätta ligga här?

Gårdagskvällen var riktigt kul. Kom till Sofia lite före 2000. Där satte vi och tog det lugnt, drack , pratade och hade riktigt småtrevligt till lite före 0100. Då gick vi alla ut , jag stod ute med några killar en stund och sen ner till Prisses. Alla var därifrån påväg till Jimmy , som bor helt åt andra hållet än mej , så jag bestämde mej för att komma hem istället, vilket var riktigt bra för jag var dödstrött.

När min bror kom hem , vilken tid vet jag inte , däckade han i min säng bredvid mej. Gissa vilken chock jag fick när jag vaknade?!


Sofie, Matte, Louise och Jimmy

Vici som äkta finne!

Fia är då söt! Ända bilden var jag finns med ;)


O Cessi tappar toppen ;)


Danne var så söt, så söt!


Och så sist men inte minst - KNUT! Haha, kvällens bild!

Riktigt lyckad kväll jo!

Kommentarer

Postat av: Cesssi

Publicerad 2009-08-18 16:42:18

Haha, hoppsan en sån bild på mej! Toppen ville då tydligen int alls hållas uppe! Fan va jag var i skick den kvällen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela