Amanda

Servitris

Publicerad 2009-08-08 15:51:13 i Dagbok,

Idag vaknade jag lite före 1100 , Jossan kom hit runt halv 12 och vi fixade naglarna , jag tappade nämligen en igårkväll, men som tur hittade jag den i min byxficka senare (; Runt 1330 for jag till Susku , var jag och J skulle vara servitriser på Suskus pappas 50 års kaffebjudning. Det var helt okej , lite långtråkigt men det gick. Nu sitter jag hemma och väntar på maten.

Runt 1800 skall jag och J igen , med Vici denhär gången till Dragsvik och nu är det hans fest. Där ska vi väl servera lite mat och bara hjälpa till.

Efter det blir det förhoppningsvis festas , men det är inte helt säkert. Beror lite på vad alla andra ska göra idag. Vissa ska väl till Bromarf på fest. Skulle väl annars ha farit dit , men då jag först ska servera blir det lite problemoo med skjutser sen. Bummer! Men förhoppningsvis blir kvällen lyckad.



Så såg jag ut som servitris .

Ikväll åker min svarta höga kjol och en kragskjorta på , riktiga servitriskläder (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela