Amanda

Partyweekend!

Publicerad 2009-08-30 19:59:44 i Bilder,

Har haft jäkla fullt upp dethär veckoslutet! På fredag var jag på fest i Karis. Jag själv hade riktigt roligt nog, fast så många säger att det var dålig fest. Men man har ju alltid så roligt som man gör det för sej, och dessutom hade jag jättetrevligt sällskap. Kan passa på att tacka extra mycket till Bia! :) Bilder från fredagen :

Josephine, Sarah, Emma & jag i väntan på att tåget kom.


Sarah & jag poserade fint för Emma i tåget. På sista bilder snackar vi walish (HITTA NEMO FFS!)

Emma fotade ett fåtal bilder på sej. Detta är bara en bråkdel av alla ;) Haha! Jäkla söta är bilderna iaf!


PH, Sarah & jag - fagert ! :D


PARTY!


Och så sist men inte minst - DJ BIA!

Dethär var då fredagen. De få foton jag har från lördagen kommer om en stund :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela