Amanda

Partyweekend 2!

Publicerad 2009-08-30 20:06:41 i Bilder,

Igår var jag sen på match i Lahtis. Start kl. 1000 och vi var hemma runt 1900. Matchen slutade 1-1 . Vi ledde ända tills sista minuten, då FC Reipas' stjärnspelare sköt ett otagbart skott. Harmar!

Nåja, men på kvällen bar det av till Louise, tack igen för en bra fest <3! Vi var ganska mycket mänskor där som alla firade att Louise fyller 17 på tisdag! Riktigt kul hade jag , fast jag blev ganska så trött mot slutet. Runt 0300 tiden inatt kom jag hem , skönt!


Susku, Lina & jag igår före vi drog iväg till festen. Jossan fotade ;)

Vad jag hade på mej var söndriga jeans, halsband och bälte från H&M , topp & tisha från Gina och det var väl ungefär det. Riktigt kul hade vi! :) Kanske jag tar någon bild från någons facebook, får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela