Amanda

Lande

Publicerad 2009-08-25 21:27:45 i Dagbok,

Har tyvärr inga bilder från idag, så ni får nöja er med text.

Har varit på lande hela dagen efter skolan. For dit med pappa, direkt till min farmor som jag inte sett på evigheter. Riktigt söt var hon jo. Där hos henne städade jag mot en liten förtjänst, vilket verkligen behövdes. Efter några timmar där åkte vi ner till stugan, och jag hittade massa godheter i landet - gurka, hallon, ärter och krusbär. NAM!
När vi ätit gick jag upp till min farbror och hälsade där på min kusin och hennes kille, han är från Saudiarabien , och där bor min kusin nu också. Av kusin-vitamin fick jag en jätte fin såndär arab-sjal, finaste jag någonsin sett faktiskt. Kommer väl antagligen bild bara jag orkar. Hihi. Nåja, men just kom jag hem till min pappa, så det är bara jag och min styvmor här. Låter som om hon håller på att laga något gott, borde gå och kolla läget och sen ta en lång, het dusch ;) Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela