Amanda

Konfirmation

Publicerad 2009-08-02 17:28:21 i Dagbok,

Idag har än en gång många av mina vänner blivit konfirmerade. Jag hade tänkt gå till kyrkan så jag hade klockan att ringa kl. 0900 . Så hade jag tänkt snooza i 10 minuter , men nej , jag tryckte på stopp istället så jag vaknade nästa gång halv 12. Snyggt att man då hade missat kyrkan . Så jag klädde på mej , åt lite och såg sedan på film med min bror. Runt 1400 tvingade jag bror att köra mej till stan för att köpa en ros till Sarah , som jag sedan for på konfirmationskaffe till. Tyvärr hittade jag inte kameran när jag for dit, så det får lov att vara fotolöst dethär. Men fin var Sarah och kakorna var sjukt goda. Och dessutom var det ju riktigt trevligt att träffa klasskompisarna igen , som jag inte träffat på så länge.

Nu är Fia så småningom påväg hit , och sen drar vi till stan för att fira med konfirmanderna. Kanske det blir lite champagne, kanske inte. Får se hur det känns sen. Tänkte också ta kameran med ikväll och visa hur vi firar på ramsholmen. ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela