Amanda

Intressant? Nej!

Publicerad 2009-08-31 17:13:00 i Dagbok,

Har faktiskt inget intressant att dela med mej! Dagen har varit ganska tråkig, har fått veta att jag är med i skolfotbollslaget, men det var ganska väntat. Och sen har jag satt upp en första träff för skolans volleyboll lag. Riktigt skönt ska det bli att komma igång med det igen. Och imorgon ska jag på min första dansträning sen våren, som också ska bli roligt!

När jag kom hem idag var jag helt slutkörd , fast jag började först 10 idag. Nåja, så jag sov sen ca. 3 timmar, heh! Men det är ju så jäkla skönt att sova efter skolan! Men läst lite bok har jag faktiskt också gjort.

Om två timmar bär det av till fotbollsträning. Riktigt laddad för den är jag inte efter allt sovas..

Bra & god bok, kan man be om mer? Sorry Sarah men din bok är nu uppäten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela