Amanda

Godmorgon!

Publicerad 2009-08-23 12:35:50 i Bilder,

Har nyss vaknat efter en ca. 12 timmars natt. Skönt att sova ut. Funderade ett varv igår på att fara till stan , men bestämde mej för att stanna hemma eftersom att jag var så trött och så tyckte jag att det var mest rätt .

Nu tänkte jag städa lite, eftersom att Fia kommer hit om en stund , och mitt rum ser ut som ett bombnedslag.


Söndagsmat ;)


Emma var och shoppade igår, så jag bad henne köpa denhär tröjan till mej. Jäkla mysig är den ju! Tack massor !

DAGENS : tröja & topp - Gina , jeans - Carlings. Och till EM matchen blir det väl Converse/Björn Borg/ Fredperry skor och Longchamp väska till. Avfärd till matchen 1700, ska bli skitkul!

Fia kommer just så jag måste laga mej klar. Den busen har flyttat högt upp i landet så hon är inte här så ofta. Har inte träffat henne på länge så det ska bli kul att träffas <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela