Amanda

Första skoldagen - check!

Publicerad 2009-08-13 15:42:04 i Dagbok,

Nu är den då avklarad. Inget speciellt med den egentligen . Själva tiden i skolan idag var inte lång, från 0800-1030 . Det kan man tacka vår kära klassföreståndare Henkka för. Resten av skolan måste gå till 1200. Hihi!

De nya sjuorna kan man lätt säga att är små , man tycker ju de bara blir mindre och mindre. Men det tycker man ju alltid. Och så är vi ju äldst nu , kungar liksom ;)

Efter skolan gick vi en massa flickor till ett Café i staden . Satt där och gick lite emellanåt till till butiker runt på stan. Jag hittade ett par jeansleggings. Helt vanliga ljusa, men jag har rabattkupong till Lindex på 30% så den blir då använd. Får dem för ynka 13,95 € , vilket inte är mycket ! Så de blir antagligen mina imorgon :)

Lite bilder då :


Jeans-Gina Tröja-H&M Topp-Gina Skor-Converse Scarf-Mammas Väska-Longchamp Armband-Ur&PennochMarknaden.



Väldigt fina Cafébilder ;)



Och så köpte jag en sånhär ny penal från Marimekko , min andra var ganska så sliten och klottig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela