Amanda

Fläskläpp

Publicerad 2009-08-11 21:08:41 i Dagbok,


Snyggt! Visst?
Denhär lyckades jag få på matchen . Stötte på något underligt sätt min läpp i en annans huvud och så for tänderna in i läppen och PANG - fläskläpp.. AUCH sa jag! Nåja, men så sjukt tar det inte bara jag är stilla..
Men huvudsaken var ju att vi vann matchen , vilket vi också gjorde. Vi vann med ställningen 3-1 , grattis? ;)

Idag har jag annars hängt med Ewe och massa andra mänskor på stranden och tagit det lugnt.

Något jag annars kan rekommendera är snabb mannagrynsgröt, för er som gillar gröt då . Smakar precis som riktigt mannagrynsgröt, eller det gjorde den jag lagade i morse, melike! ;)

Men nu ska jag just gå ut ett varv, tänkte gå och lägga upp håret istället för att ha det i en turban  !

Ha det fint .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela