Amanda

Aktivering behövs.

Publicerad 2009-08-12 19:58:02 i Bilder,

Har bara suttit och slöat hela dagen. Inte bra ! Vad jag egentligen borde ha gjort idag är att reda upp mitt rum , dammsuga, välja kläder för imorgon och plocka lite på skolgrejer. Men nej. Idag har jag legat med Jossan i sängen hela dagen och sett på film. Visst, sjukt skönt , men nu känner jag mej som världens latmask. Usch. Dessutom fällde jag en müsliburk på mitt golv för någon dag sen ( jo , jag brukar äta i mitt rum , mycket skönare så ) , så jag har massa müslismulor överallt. Men som tur har Jossan varit min ända gäst, så hon är van. Och jaa , så borde jag byta lakan för de hela min bäddmadrass håller på att falla på golvet och det brukar jag ta som ett tecken på att byta lakan , för det är nämligen också tråkigt.. Men nu ska jag aktiveras, hejhej!


Kvällen blev ju riktigt fin sist och slutligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela