Amanda

Wou !

Publicerad 2009-04-18 15:03:54 i Bilder,

Ojoj, är riktigt nöjd med vad jag köpte idag i IKEA. Allt gick runt 50 € , men mamma betalade mitt överkast, tack <3.
Bl.a. köpte jag en lampa , två kuddar , två korgar & en hylla. Kanske något till med kommer inte ihåg nu. Och har nu allt fixat och fint i mitt rum , har t.o.m. städat det för att det ska kännas extra bra med nya saker (; men nej jag har ju inte min hylla eller min tavla uppe än , har tänkt lägga upp dem först efter att jag målat. Men nu är jag inte så säker längre på om jag vill måla, för det blev rätt mysigt där nu! Det får man se sen när jag har fått min färg, som jag får redan nästa vecka eller imorgon, jihu!


Full bil påvägen hem


Här är nya överkastet, kuddarna och så fick jag mammas skrivbordsstol eftersom att hon köpte ny.


Och så en annan vinkel ur rummet . Nya tavlan på soffan och lampan närmare i bilden.


Mamma köpte röda snören åt mej , har inte ätit sådana på åratal :)

Bilder från igår kommer i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela