Amanda

Ojdå

Publicerad 2009-04-26 10:04:43 i Film,

Var lite lat kanske igår med bloggnadet, men vem vill sitta inne och frysa när man kan ligga ute i solen med en bra bok , i le och över 20 grader ? Inte jag !

Så, det gjorde jag hela dagen igår, från ca. 1200 till 100, och skönt var det. Lyckades faktiskt bränna mej första gången , men inte konstigt med tanke på att jag skippade solcreme och låg nästan 4 timmar. Men det var ingen farlig bränning, det har nästan gått bort idag redan så.

Igår kväll var jag, Susku och Vici på bio - Män som hatar kvinnor. Jäkligt bra och sevärd film. Vad jag hade hört var att det var den bästa svenska filmen som gjorts i svensk historia, och det kan nog bra vara att det stämmer. Kuslig men bra igenomtänkt film. Melikemelike!

Efter den for jag och Vici till Ewe. Där såg vi på Step Up 2 The Treets. Har inte sett den på eevigheter, så det var kul att se den igen.
Var hemma lite över 0100, läste Twilight ganska länge och somnade sen.

Och nu sitter jag här och äter vispgröt och njuter att vara ensam hemma en stund. När det har blivit lite varmare ( jag hoppas! ) Ska jag gå ut i solen igen men Twilight boken. Gud vad skönt det är där ute, oh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela