Amanda

Och slutligen

Publicerad 2009-04-03 16:31:23 i Bilder,

Fredag . Skolan var inte speciellt, förutom att jag var extra trött . Fick ut mitt matta prov, fick 9+ och jag är irriterad på det för jag fumlade så onödigt !
När jag kom hem idag åt jag lite , efter att jag varit på stan en timme med Jossan . Så ja , när jag kom hem lade jag mej ute i solskenet och i värmen och läste lite Twilight. Boken håller på att ta slut och det är hemskt!



Våren är påriktigt på kommande , och jag är överlycklig . Har idag annars fått sjukt klara fräknar, suck!


Kvällens planer är att gå till Lina ,var vi ska kolla på Twilight ! Och före vi går dir kommer Jossan hit en stund . Det blir en lugn kväll för mej ikväll, eftersom att jag ska upp tidigt imorgon för att åka till Helsingfors och shoppa. Yay !

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-04-03 17:31:28

Tog två kvällar för mej att läsa twilight, den va skitbrA :P Och nu ejag på fjärde boken :P

Postat av: Mandy

Publicerad 2009-04-03 17:37:33

Emilia:

Det sku jag också göra , bara jag sku ha tid till det . Har så mycket annat, men ungefär hela tiden jag har fått en ledig stund har jag läst (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela