Amanda

Marley an me

Publicerad 2009-04-16 20:16:07 i Film,



Såg just den filmen , och den är härlig. Satt och grät nästan hela slutet . Det var egentligen inte så hemskt sorgligt, men jag fick något en sorgbomb över mej , om man kan säga så . Det får jag annars ganska ofta (eller det beror på vad man tolkar som ofta ) , om jag bara ser något sorgligt , och då tidigare blivit ledsen för något smått kan jag mitt i allt börja gråta. Konstigt. Men sen gråter jag nästan aldrig när jag får sjukt, eller när någons mening är att få mej att gråta, utan gråter för det mesta stilla tyst för mej själv, eller sen de mest opassande tillfällena . Så typiskt .
Annars hade jag ännu tänkt fara på länk ikväll , men jag bestämde mej för att jag inte sku göra det, eftersom att jag fortfarande är ganska förkyld, och sku så gärna vilja bli frisk igen , helt och hållet frisk ! Men usch vilken lust jag fick att springa när jag såg på den filmen jag just såg, var huvudrollen var ut och sprang med sin hund. Men jag känner mej nog egentligen ganska duktig för jag var ute och gå ungefär 1 timme idag. Och det är duktigt . Men det kanske blir lite muskelträning och/eller dans ikväll ännu , så jag känner mej lite bättre :) Har ätit en STOR bit kladdkaka (som inte var kladdig) så egentligen chokladkaka , så det sku kännas bra med lite träning och inte bara latas. Återstår att se!
Haha, det uttrycket tycker jag annars att är ett roligt uttryck och jag har börjat använda det oftare , altså återstår att se. Kihi .
Men nu ska jag göra något smartare, kanske äta något. För när mamma hade lagat mat blev jag sur på dem , för en dum orsak jag inte tänker berätta, och ville inte äta då. Haha .

Kommentarer

Postat av: Janscii.

Publicerad 2009-04-17 22:14:35

Ja har boken på svenska :) ,men ja ha aldri hunni läsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela