Amanda

Lov om 14 minuter

Publicerad 2009-04-09 12:50:01 i Dagbok,

YAY , har varit väntat !
Skoldagen har varit riktigt skön , inga speciellt jobbiga timmar så. Vi har mest haft vikarier.
Efter skolan nu , om ca en halv timme, kommer Dani hit till skolan och sen ska vi gå på Café , kanske och kolla det nya Café Matilda som jag tror att öppnade igår . Någon som har åsikter om det ?
Annars har jag inte träffat Dani på evigheter, någon gång har vi ringts, men inte setts på säkert över en månad. Så hon är mycket saknad. Skulle egentligen träffa henne på söndag , men det blev missförstånd så det blir date idag istället. Roligt att snacka lite ;)
Nu får jag egentligen rast, men orkar inte gå eftersom att Dani som sagt kommer först om en halv timme. Eller jag slutar egentligen , men jag sitter nu här och bloggar och läser andras istället . Emma var just här och sökte om Irland . Men hon var nu klar . Antte kom just in och sa att man får godis om man far till klassen såå , HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela