Amanda

Lat

Publicerad 2009-04-05 17:46:12 i Dagbok,

Usch vad jag är lat nu . Ligger mest och slappar dagarna i ända , och bloggar inte . Vilket egentligen är ganska bra, för det visar att jag har minskat på datandet . Men stackars läsare ju (;

Jaa, igår var jag då till H:fors och shoppade . Åkte med min mamma iväg härifrån 0820 , fytusan . Ja, med henne åkte vi till Kyrkslätt var hon tog tåget vidare , och då kom Ewes pappa , Ewe var då också med härifrån med mamma . Så hennes pappa körde oss till H:fors. Där gick jag sen iväg ensam , för att Ewe skulle spendera dagen med sin pappa . Men efter en stund träffade jag Fille från min klass, så jag gick med honom en stund. Och sen träffade jag också Bia , som också åkte hem med oss.

Väl hemma sov jag en stund . Var så trött efter som att jag steg upp före 0800 på en lördag. Runt 2100 cyklade jag och Susku iväg till Cessi , som hade fest . I början var det lite segt, men efter att tiden gick blev det roligare och roligare . Någon gång kring 3 gick/cyklade jag och Reidar hemåt . Sådär överlag var kvällen rätt lyckad!

Tyvärr blev det inget fotat igår, men i jag laddar snart upp någon bild på vad jag shoppat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela