Amanda

Jaja

Publicerad 2009-04-19 18:28:27 i Allmänt,

Haha , blev just lurad, eller inte lurad , vet inte . Men Bia har tydligen ringt mej inatt, såg det just på telefonen. Jag har svarat och talat med honom , men jag talade i sömnen. Haha! Jag har inget minnesbild av det utan får bara lov att tro på vad han säger :') Man tycker ju att man skulle vakna om man svarar i telefonen , men icke. Hilarious!

Annars har historieläsandet inte kommit någon vart . Har legat och tittat på MTV - tidfördriv . Men jag måste nog erkänna att jag faktiskt tycker att America's best dancecrew är bra!
Men snart tillbaka till läsandet . Kanske det blir att träffa någon ikväll , men jag har min histioria, L hade städning och S träning. Men we'll see !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela