Amanda

It's such a sunny day

Publicerad 2009-04-08 13:44:58 i Allmänt,

Ska snart ge mej ut och promenera eller läsa bok , man vill ju inte sitta inne i detta fina väder.
Annars var skoldagen inte speciell, förutom att  vi fick sluta en timme tidigare än vanligt, vilket var jätteskönt!

Ikväll kanske jag går till Sport10, men det är bara kanske, eftersom att vi har match mot 96:orna en halv timme efter att Sport10 träningen är slut. Men det beror igen ganska mycket på skjutser. Får jag inte skjuts till hallen far jag antagligen på träning, för därifrån får jag iaf skjuts :)

Jag sitter nu för tillfället och proppar i mej hotdogar och känner mej själv lite som en ;) Men nu tycker jag alla ska gå ut och njuta av vädret .

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela