Amanda

Hinner inte

Publicerad 2009-04-15 19:10:41 i Dagbok,

Igår hann jag inte göra något kändes det som . Kom hem från skolan och satte igång att läsa min finska bok jag hade 100 sidor kvar på och skulle vara klar idag. Men tyvärr somnade jag mitt i ( den mycket intressanta -.- ) läsningen. Vaknade sen ganska sent och for sen iväg på dans . Dansen var jättebra , och vi hade feelingen på top ! Och efter det hem och läsa lite finska igen , och så lite modda. Efter det såg jag på TV tills jag somnade . Rolig dag ..
Men en smart sak kom jag på igår iaf när jag sku gå i duschen efter dansen , och hade inte mycket tid att läsa på modersmålsprovet , så jag tejpade upp papper om satsanalys på duschskåpsväggarna , smart va? ;) Haha , men det var lite speciellt iaf.
Och ja, jag fick min finska bok klarläst, skönt !

Kom just hem och sitter nu vid min brors dator och väntar tills min ska ladda klart så jag ska kunna ladda upp bilder från idag och från måndagen till datorn och sen till bloggen . :)
Om jag hinner ännu ikväll före Grey's tänkte jag gå ut och gå en runda i det härliga vårvädret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela