Amanda

Godnatt

Publicerad 2009-04-03 23:05:44 i Allmänt,

Ikväll blev det en kväll framför Eva & Adam . Det var riktigt kul att kolla gamla filmer som tar upp gamla, härliga minnen.

Nu har jag just laddat och uppdaterat min iPod med massa ny musik , så jag klarar mej i H:fors imorgon. Och i tåget ska jag vara social med Ewe eller läsa Twligt, beror på humöret. Det jag har på min inköpslista är :

  • Mörkröda Fredperry skor
  • Ljusröda låga Converse skor 
  • Vit Adidas orginal sweater
  • Och så vårkläder , kanske gladiatorsandaler ifall jag hittar billiga och snygga
Ser fram emot dethär .

Jag ska som jag redan nämnde, åka tåg med Ewe , men hon skulle sen träffa sin pappa i H:fors, så då går jag ensam en stund . Men det kan i och för sig vara riktigt skönt att shoppa i riktigt egen takt. Har inte gjort det på länge så, ingen fara .

Har tänkt ta med kameran imorgon , så det kommer antagligen in bilder senare på kvällen , bara jag kommer ihåg att fota.

Men nu ska jag lägga mej , ska upp tidigt .

Godnattpuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela