Amanda

Glad Påsk !

Publicerad 2009-04-11 20:05:17 i Dagbok,

Fick ingen möjlighet att blogga igår , men vad jag gjorde sådär överlag var att jag åt . Och sen på kvällen träffade jag några kompisar och var sen hemma sent (: Inget märkvärdigt , förutom en kommentar jag fick :
-Mandaa, har du någon gång varit inne i en tornado?
Haha , killen som frågade mej är 6 år och urgullig! Kommer in bilder från gårdagen när jag kommer till mamma, är hos pappa nu så.
Och idag steg jag upp tidigt och gick till bollhallen för att titta på innebandy . Helt okej turnering . Var hem och äta imellan och sen dit igen. Tyvärr vann fel lag.. BUHU. Efter det gick jag med Lellu och Friman på stan i några timmar, satt oss på konstiga ställen och tog det lugnt . Efter en stund var de påväg till ramsholmen , men jag orkade inte gå med så jag kom hem. Har nu suttit här med min bror en stund , men går kanske ut om en stund igen ifall att det händer något skoj . Orkar inte bara hänga och ha tråkigt .. :) Har ändå träning imorgon tidigt så , lika bra att ta det lugnt !

Hoppas alla haft en bra påskhelg hittills .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela