Amanda

Friday baby !

Publicerad 2009-04-17 22:51:26 i Dagbok,

En ganska skön dag idag . Tagit det lugnt och varit trött.
Skolan var okej, vi var på en konsert med en orkester från lojo, och jag och Sarah rockade verkligen loss (; annars var skoldagen normal . Efter skolan gick vi på kaffe med måånga mänskor, och efter ca. 1 timme åkte jag och Jossan hem med Axo. Väl hemma åt jag lite och gick sen och lade mej för att egentligen titta på tv, men det kom inget bra så jag sov istället. Lite före 1600 vaknade jag igen , bytte om och åkte till träning .
När jag var hemma från träningen duschade jag , åt och gjorde allting vääldigt långsamt , vet inte varför.. Men när jag äntligen var klar for jag till Susku , och därifrån cyklade jag, S & J till stan . OBSOBS ; cyklade! Första gången i år och det kändes bra. I stan gjorde vi inte mycket, gick omkring och fotade och så och när vi fått nog av det for vi till Denise och tog det lugnt där med tjejer resten av kvällen :)
För lite mer än en timme sen startade vi cyklare hemåt, cyklade fort men sen märkte jag och S att vi hade mycket otalat, så vi satte oss på varsin cykel utanför henne och bara pratade om allt. Skönt att få allt utpratat och att inte behöva fundera på något. Allt känns mycket bättre nu ! Tack babe <3

Men nu ska jag snart gå och sova, ska till IKEA imorgon med mamma och vi ska upp ganska tidigt , och jag vill ju orka gå där också !
Bilder imorgon.
Sleep tight (;

Kommentarer

Postat av: susanna

Publicerad 2009-04-19 20:35:18

bara 45 min i kylan, puss gulle!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela