Amanda

Födelsedagsmiddag

Publicerad 2009-04-24 22:46:58 i Allmänt,

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om dagen, eftersom att jag sen hade tänkt sätta igång att se på 90210 eller läsa Twilight.
Jahapp , skolan då. Finska provet sket sej antagligen ,kändes inte bra alls. Men det är inte säkert. Och så fick jag ut hissa förhöret, och det hade jag lyckats i , dvs. 10 :)

Efter skolan gick jag, Tavga och Ewe till stan , hittade inget inne i stan. Ewe for hem efter en kort stund och då gick jag och Tavga till Seppälä. Där hittade jag ett par trosor till mej ( riktigt obekväma, men fina ) och knästrumpor också till mej. Där köpte jag också födelsedagspresent till Emma som fyllde för en vecka sen , men vi firade henne idag. Vad jag hittade åt henne var ett jättefint halsband ( hon gillade det också) som var en silverkedja med en lite fågel som satt fast i den , och som berlock en fågelbur. Jättefint! Och sen köpte jag ett par trosor som faktiskt syns (;

Väl hemma solade jag en stund och for sen på träning. Den gick sådär . Mina ben är ganska döda och jag har sjukt i stort sett överallt från knäet neråt ..

Och sen var det full stress. Duschade och valde kläder och försökte göra något åt håret och allt eftersom att jag sku till Emma sen på födelsedagsmiddag. Den började egentligen 1800, men vi hade träning till 1800 så vissa blev lite sena.
Hos Emma åt vi gott och hade roligt, snackade massa skit och mer viktigt. Det var helt enkelt en riktig tjejkväll !

Kommer bilder från ikväll antagligen imorgon .

Godnatt <3

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-04-25 15:16:40

heii :) hur ha du fått att alla dina inlägg är i de vita område ? ja får int mitt :S <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela