Amanda

Finally

Publicerad 2009-04-20 17:52:45 i Bilder,

Houh , länge sedan jag laddat upp bilder hit, men nu var jag just ut på en fotosväng i det fina vädret . Resultat -


Naisnais ! Leksaksbilen är inte min , fastän man sku kunna tro det . Funny - I KNOW!

Idag :
Skolan var okej , i jomppan hade vi staffettkarnevalsuttagningar, jag sprang 80 , men jag vet att jag sku ha kunnat lyckas bättre. Men vi får se om jag slipper med. Efter gy , hissa prov. Det gick helt okej tror jag, det var lätt så. Sista timmarna handarbete , och jag börjar få mingrejjagintevetvadjagskakalla klar.
Efter skolan åkte vi hem med buss, då kom jag hem hit för att äta och sen till Lina. Där såg vi på Twilight ! ÄNTLIGEN . Har inte sett den på flera månader, och den är fortfarande lika bra ju! Efter det tog vi det bara lugnt, flätade hår ( där uppe ser ni flätan Susku flätade åt mig ) och Lina spelade gitarr. Flickigt (;

Och så kom jag hem för en timme sedan kanske. Var och sälja en godisask till min lärare som bor här breve och sitter nu och äter godis själv. Blö. Har allt för mycket godis nu och sitter bara och proppar i mej. Inte bra! Men träning ikväll så det blir skönt. Fast Jossan försökte få mej att skippa den , men jag är duktigare än dej bollanN!

Nu ska jag byta om till fotbollskläder, äta och sen gå ut på vår gräsmatta och öva att gå ner i brygga. Ska försöka att inte bryta ryggen , jag lovar mamma :)

Kommentarer

Postat av: "bollanN"

Publicerad 2009-04-20 18:27:59

Skippa? jag e ju påväg på träning o allt ! ids int börja ljuga.. :'//

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela