Amanda

Duktiga jag !

Publicerad 2009-04-18 19:52:09 i Dagbok,

Såg för någon timme sen på She's the man , och fick grym träningslust så jag bestämde mej för att fara ut och springa. Första gången i år och oj vad det kändes bra , förutom att benen började värka , men det kändes bra sådär inombords . Jag sprang lite på 40 minuter och jag sprang här hemifrån till sågspånsbanan och runt där och sen hem igen . Längre än vad jag tidigare brukat så det var suuper !
Annars är Jossan påväg hit nu , och vi ska antagligen bara ta det lugnt . Hon har haft match idag i Nummela så hon är slutkörd antar jag. De förlorade tyvärr 4-2 ;/

Men nu ska jag kolla runt lite här och sen är väl Jossan här .

Ha en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela