Amanda

Danföre

Publicerad 2009-04-29 20:06:44 i Dagbok,

Ojoj , imorgon smäller det , VAPPEN altså! Planen är att först köpa mat , direkt efter skolan , sen till Susku och grilla med flickorna och sen till stan och härja ;) Ska bli perfekt får vi hoppas , och det blir det antagligen. Vappen är en härlig högtid tycker jag, man bara känner hur sommaren närmar sej!

Idag före dansen var jag och Tavga till Tiimari och köpte såntdär störande serpentinspray som inte går bort. Sådana är roliga, bara man själv använder dem och inte blir attackerad . Haha. Och efter dansen for jag och Mami till Seppälä och köpte lite underkläder och lösögonfransar. Lösögonfransarna är för imorgon , måste ju lite fixa upp sej, hih. Och efter att jag kom hem har jag läst hälsokunskap väldigtväldigt passivt..


Härlig bild ju !

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-30 14:18:13

Sööter bild mämpps!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela