Amanda

Dance

Publicerad 2009-04-21 20:12:01 i Sport,

Dansen var idag jättekul. Hade värsta feelingen att dansa efter att jag satt ungefär en timme och kollade på Jabbawockeez på Yourube idag. De är faktiskt duktiga. De var med i America's best dancecrew programmet, och de vann första säsongen. Sjukt bra!

Efter skolan läste jag lite Twilight, odlade lite fräknar och sov. Runt 1800 cyklade jag iväg mot dansen, och som jag redan sade var dansen fun, och efter det cyklade jag hem igen. Och dendär cyklingen är inte bara sådär poffpoff, utan det är ca. 5 km dit och 5 tillbaka. Så jag var duktig jag!

Nu håller jag på att kopiera lite 90210 till datorn ,men jag kommer säkert att se på det först imorgon , eftersom att det kommer O.C. och Gossip Girl idag. Nämenvadå flickiga serier ;)


Snyggaa bildeer!
Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela