Amanda

Dagens

Publicerad 2009-04-15 19:55:36 i Bilder,



Skoldagen var riktigt okej idag faktiskt . Var på jättebra humör hela dagen p.g.a. det fina vädret . På rasterna satt vi alla ute och solade och hade det bra . Och dessutom fick vi sluta 1400 idag istället för 1500 , eftersom att det var lärarkonferans. Sånt gillas!
Efter skolan gick jag med Jossan och Susku till Café Carl De Mumma , och vi satte oss ute och njöt. Själv åt jag en enorm örfil och de andra åt mindra bakelser . Efter en stund kom Lellu med oss .
Och när vi satt där, så kom det plötsligt 2 ambulanser , 2 polisbilar och en brandbil och parkerade bredvid oss, och vi började fundera vad det var och måste gå in i caféet. Efter en stund kom det en man ut , som inte såg riktigt nykter ut precis. Han blev ledd av 2 konstaplar (HAHA , ordet) in i polisbilen och körde iväg. Ganska exciting , eftersom att här aldrig händer något ! 1430 hade jag frissa tid , så jag gick dit och satte mej . Älskar stolen i Strada (frissan) , där man får  håret tvättar för den masserar ryggen på samma gång, wau! Håret ändrade inte mycket , toppning bara och så klippte jag lite upp det när jag kom hem.
Sen gick jag till Lindex med mamma och köpte strumpor, sen hem till pappa en stund och sen på träning . Var på MageRumpa och usch vad sjuka magmuskler jag kommer ha imorgon !

Nu ska jag äta lite , och så småningom kommer Grey's ju ! Och sen och sova . Har börjat med detdär att gå och sova tidigt , vilket känns bra!

Ha en fin kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela