Amanda

Dagens

Publicerad 2009-04-07 15:36:55 i Bilder,



Jag och Emma lekte ninjor medan Sarah lekte med sitt Hubbabubba .
Efter skolan gick jag med Susku till stan. Jag beställde en frissa tid (äntligen) och ska dit nästa onsdag. Efter det gick vi till Suskus frissa, var hon beställde en tid och sen gick vi till Café Kardemumma . Där hade jag inte tänkt äta något , men det fanns så söta påskbakelser där, så vi köpte varsin bakelse och delade på dem :)
Kom hem för en stund sen med bussen , hade nu tänkt vila lite och ska sen ta bussen till dans. Jag hatar faktiskt att åka buss, men då min bror så gärna får ta bilen , och jag aldrig får skjuts får jag väl ta det bara.. SUCK!
Dessa i-landsproblem är grymma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela