Amanda

Begäran

Publicerad 2009-04-27 20:58:13 i Allmänt,

Haha , för dej B som undrar så mycket så är det nu så att jag inte har någon kille. Okej , massa goda vänner , vissa godare än andra. Men nej , ingen jag skulle kunna kalla pojkvän just nu. Egentligen är det rätt så skönt, och jag orkar inte söka efter någon , utan tar dagen som den kommer. Skulle någon perfekt , och då menar jag faktiskt perfekt , som det inte kan finnas många av, skulle dyka upp kanske saken skulle ändras. Men det har inte hänt på länge för mej. Visst, jag har haft små crushar, men jag har inte varit förälskad på ganska länge. Men jag klarar mej . Det känns ju ensamt ibland, men sen har jag mina kompisar, och om de inte är tillgängliga just då, gråter jag en stund och sen mår jag bättre igen. Man kommer över sånt.
That's life!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 09:22:41

alltså vem fan är B personen ? 0.o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela