Amanda

Trött!

Publicerad 2008-09-16 20:39:16 i Allmänt,

Usch, det är hemskt, nu när det har blivit trött är jag , och säkert många andra , trött hela tiden! det är så tråkigt att gå omkring och vara trött och vara i sin egen lilla värld. Men det går , och ändå fösöker jag gå och sova tidigt osv.
Och det känns också alltid som om jag inte alls skulle orka laga läxor , det känns lixom som om alla vitsord bara banar neråt, fast de troligtvis inte gör det! Hoppeligen.

Och från en höstlig sak till en annan , snart är det MARKNAAD!
Idag är det tisdag , imorgon onsdag=tivoli ,
sen torsdag = MARKNAAD,
sen fredag = MARKNAAAAAAAAAAAAAAAAD !!
Ghad så man har väntat !
Och som vanligt har vi skolprojekt att jobba på marknadsdagarna, och jag fick ett ganska bra jobb, snabblotteri!
Man behöv inte jobba länge eller intensivt , bara man sålt sina lotter i tid går allt bra.
Och på fredag, FIEEST !! :D eftet marknaden kommer det säkert in bilder om jag vågar riskera att ha med min kamera.

Och från en glad sak till en annan ;)
Idag har jag varit tillsammans med Robbe♥ 1 år !
Vad jag fick av honom var ett nomination armband och en bit ! wauu<3 →




Men enough of that , nu ska ja börja fara o sova ! så jag inte är såååå trött imorgon igen , och jo , så måste jag göra spanska läxan , gah!

Heis sveis ! «3

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela